CV Starter Utrecht


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 38

Woonplaats: Utrecht

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 2011- juni 2012: NCOI opleidingsgroep, Hilversum Functie: administratief medewerker Werkzaamheden: Het secuur nakijken van examens, het invoeren van examens en cijfers in excel bestanden en overig administratief werk en data-entry werk. Functie: assistent projectcoördinator/assistent projectleider werkzaamheden: projectcoördinatoren ondersteunen. Klanten invoeren, documenten opstellen in zowel word als excel bestanden. Initiëren, coördineren en evalueren van multidisciplinaire projecten. In regie laten opstellen van hoogwaardige eigen tussentijdse rapportages. Initiëren, coördineren en evalueren van werkzaamheden (door derden); bewaken van voortgang, kwaliteit en informatievoorziening. Zorgdragen voor administratieve organisatie. Zorgen voor kennisoverdracht naar andere medewerkers binnen de afdeling. Functioneel coördinerende werkzaamheden met betrekking tot de projectmedewerkers 2007- heden: Diakonessenhuis (ziekenhuis), Utrecht Functie: Voedingsassistent Werkzaamheden: het bereiden van de voeding voor patiënten, nauwe samenwerking met de verpleging en de diëtisten. Functie: Voedingsadministratie Werkzaamheden: administratieve werkzaamheden die betrekking hebben op het dieet van patiënten, het organiseren en voorbereiden van vergaderzalen en lunches voor personeel, plaatsen van bestellingen bij groothandelaren, telefoonwerkzaamheden, zelfstandig werken. Het verwerken van de administratieve gegevens van de aangevraagde keuzemenu’s, mutaties en dieetwijzigingen en op basis hiervan productiegegevens leveren aan de keukenmedewerkers. Daarnaast contacten onderhouden met interne en externe klanten en het ondersteunen van de hoofd van de voeding met overige administratieve werkzaamheiden. Functie gastvrouw/hostess personeelsrestaurant Werkzaamheden: werken in teamverband, kassa draaien, lunches verzorgen, klantenservice, organiseren en voorbereiden van vergaderingen, bezoekers aanmelden en ontvangen. 2009: Public Spirit search, werving en selectie, Woerden Functie: administratief medewerker/data-entrymedewerker Werkzaamheden: het invoeren van cv’s van kandidaten onder de juiste functiegroepen, zodat de recruiters de kandidaten het snelst kunnen vinden voor geschikte vacatures. 2008-2010: Teldert Telemarketing, Utrecht Functie: Telefoon interviewer/telefonisch marktonderzoeker Werkzaamheden: het afnemen van enquêtes met zowel huishoudens als bedrijven. Het afnemen van enquetes voor zowel grote bedrijven als Citroen en KPN, maar ook voor van het TNS Nipo. 2006-2007: Select Mail Nederland, Utrecht Werkzaamheden: Postsorteerder. 2005-2006: De Bruijne Lyceum, Utrecht Functie: Interieurverzorgster Werkzaamheden: gasten dienen, het verzorgen van de catering tijdens verhuur van het gebouw, licht schoonmaak werk. 2003-2004: Blokker BV Hoog Catherijne, Utrecht Functie: Verkoopster Werkzaamheden: kassa draaien, het bijstaan en informeren van klanten, verzorging van de winkel. 2003: NH Utrecht Hotel, Utrecht Functie: Housekeeping Werkzaamheden: interieurverzorging van de kamers.

Opleidingen en cursussen: Vrije Universiteit, Amsterdam Master Business Administration (MBA) ·Specialisatie: Strategy & Organization ·2011- heden Vrije Universiteit, Amsterdam Bestuur & Organisatiewetenschappen (bestuurskunde) ·Minor: Communicatiewetenschappen ·2007 – 2011 ROC Lunetten, Utrecht Volwassenenonderwijs: Afronding VWO ·2005 - 2007 Dr. F.H. de Bruijne Lyceum, Utrecht Middelbaar onderwijs: VWO ·2000 - 2005

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: betrokken, flexibel, klantgericht, resultaatgericht, geen 9 tot 17 uur mentaliteit, leergierig, zelfverzekerd, zelfstandig, maar ik werk ook graag in een team, in staat om mijn omgeving te overtuigen van mijn plannen en beslissingen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV